Hus

Detta hus är inköpt

2014-04-04 18:56 #0 av: LouiseKW

Igår beställdes en STOR beställning ifrån DM-toys, det mesta ska gå till anda vänner då det blir billigare med en sambeställning.

Jag beställde i alla fall till mitt kurvprojekt detta hus:

Möbelfabrik

Detta hus ska byggas för hand och kommer bli ett mycket intressant projekt då jag aldrig har byggt hus förr.

www.jacktrassel.wordpress.com - allmänt om vår träning och det dagliga livet

www.thejackrusellterrier.wordpress.com - I huvudet på en Trassel, en annorlunda blogg sett ifrån Ackes perspektiv. 

Sajtvärd på Modelljärnväg

Anmäl
2014-04-10 07:00 #1 av: LouiseKW

Igår anlände huset, jag kommer ta bild på det idag och börja läsa beskrivningen till själva byggandet. Mycket pill är det såg jag när jag öppna lådan, men det kommer bli kul :)

www.thejackrusellterrier.wordpress.com - I huvudet på en Trassel, en annorlunda blogg sett ifrån Ackes perspektiv. 

Anmäl
2014-04-27 17:53 #2 av: LouiseKW

Sitter med den 17 sidor långa beskrivning till mitt hus, men vet inte riktigt vilken typ utav färg man ska använda. Jag ska ha faluröd då det ska vara en svensk fabrik, någon som kan dela med sig utav vilken färg ni brukar använda?
Tog en bild på hur huset kommer se ut när det är färdigt, men jag ska ha rött och vitt istället :)

Anmäl
2014-07-05 21:03 #4 av: pelle68

Hej,

Vilket hus har du köpt?

Jag vet inte om det är en plastbyggsats eller laserskuren trä.

Mvh

Per

Anmäl
2014-07-08 06:56 #5 av: LouiseKW

Det är laserskuren, både i trä och i någon form av papper :)

Anmäl
2014-07-10 21:30 #6 av: pelle68

Spännande. Jag har aldrig provat något sådant. Har bara plastbyggsatser i mina hyllor.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.